Resa till Tokyo?

Jag har helt glömt bort att skriva blogg därför att jag har pluggat så in i nordens mycket idag. Ja där ser man plugga gör en helt borta, man glömmer bort allt annat som existerar typ. Jag har i alla fall sjukt mycket i skolan just nu, idag hade jag nationella prov imorgon är det en inlämning på Turism och på fredag är det Bransch-och produktkunskapsprov, BLÄ på skolan! Jag orkar inte mer nu.

Jag och 2 kompisar håller i alla fall på att göra ett arbete om Tokyo, det ska vara inlämnat imorgon så jag måste lägga på en rem, haha! Det skulle ju inte vara helt fel att resa dit på riktigt. Verkar som en cool stad men många sevärdheter. jag måste fortsätta att plugga nu, har en novell som jag ska skriva klart också, har bara kommit halva än så länge och den ska vara klar nästa vecka, eller man fick en extravecka på sig också om man verkligen behövde, men jag har ändå panik. Det ordnar sig ska ni se:D Nu ska jagplugga lite till. Ha det så bra så uppdaterar jag senare. Sköt om varandra!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0