Ny tröja idag...

tack mamma för den fina tröjan, det är ju du som fyller år imorgon men ändå så är det jag och min syster som får saker. Denna gång fick jag och min syster i alla fall en tröja, en tjocktröja, den var helsnygg, tack i like it:) Jag kom i alla fall hem från mohiba idag. Mamma hämtade mig hos hemma nu i eftermiddags efter en helgalen kväll igår, men det var grumt kul i alla fall:D Tack för igår alla brudar! :)
Vaknade idag hos mohiba i alla fall vi gick och åt frukost sen kollade vi klart på en till skräckfilm som vi inte kollade klart på igår, det var två stycken filmer som vi dock inte hann se. hehe, men vi blev nog uppskrämda för dem filmerna vi redan sett. Och jag som blev så rädd att jag hoppade från att jag låg på magen till att jag efter 2 sekunder låg raklång på ryggen bak hos mohiba och CO, sjukt roligt i álla fall..

Mamma hämtade mig i alla fall hos mohiba och vi skulle tydligen äta på max, jahaja då var det bara att hänga med och slänga i sig ett orginalmål och det smakade inte fel måste jag säga. Vi åkte i alla fall hem och jag har nu duschat lääänge, det var skönt! Nu sitter jag här vid datorn med en handduk på huvudet och en runt mig. Ska gå och klä på mig nu sen blir det bara en lugn hemmakväll med la family. :)

Hoppas att ni får en rolig kväll alla läsare, de ska jag ha! Glöm inte att det är hockey ikväll också, inte för att jag själv är någon hockeyfantast då, men det kan ju vara roligt att titta på eftersom det är Sverige som spelar ikväll. Jag uppdaterar säkert senare.

PUSSSSS/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0