Nu har jag städat klart...

Hallå där alla läsare, nu har jag gjort klart de jag ska, nu har jag gjort någon nytta. Jag har damsugat hela huset, vikit tvätt, tagit ur diskmaskinen, städat mitt rum, rensat mitt rum, lyftit bort ett bord från mitt rum och dammat. Gissa om jag är helt slut, men pappa och min styrmamma vart i alla fall väldigt glada. Det är tur att dem har en sådan hemhjälp som jag, hur skulle dem annars klara det?!? Ja det kan man ju undra. HAHA. Nu ska jag plugga, usch det tråkiga tar aldrig slut. Men det roliga är att idag var det faktiskt inte så tråkigt att städa huset, det var roligt för jag var så motiverad till att göra det. Jag ville bara fortsätta och fortsätta men till slut orkade jag inte mer. Jag lagade mat efter att jag hade städat, det vart potatis och köttbullar, mums!

Nu sitter jag hä vid datorn igen, jag måste måste måste verkligen plugga, har som sagt väldigt mycket att göra, men bloggen är ju också en läxa ju. En läxa till varje dag. HAHA! Nej men ska ta och skriva klart min svenskanovell nu sen ska jag börja på min engelska uppsats som ska vara klar imorgon sen har jag bara Bransch- och produktkunskapen som återstår, men den ska vi nog göra klart ganska så snart. Jag uppdaterar senare när jag pluggat lite, ha en superbra kväll allihoppa. Sköt om er!

Puss Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0