Novellskrivande. . .

Hej och hå, nu är jag hemma. Eller har i och för sig varit hemma ett tag nu men kom i alla fall hem från skolan för ungeför 4 minuter sedan, skönt!! Nu sitter jag och pluggar på min Svenskanovell, eller pluggar och pluggar jag sitter och skriver min novell som ska vara inne nästa måndag, och min novell är en kärleksnovell om en tjej som är jättekär i en kille, och till slit blir dem tillsammans. Det är typ en orginell ovell ju, haha! Men jag hade ingen bra fantasi denna gång. Jaja, har i alla fall kommit ganska långt på novellen och jag hoppas få den klar så fort jag kan, för jag orkar inte hålla på och skriva hela tiden, det är drygt fast samtidigt är det faktiskt ganska roligt ;P Men ändå det bir segt i längden. Hähä, jag kan lägga upp min novell här på bloggen när den är klar kanske? ;D Det beror på hur lång den blir, heter man Martina kan den antingen bli en halv sida kort eller 10 sidor lång, man vet aldrig med mig.

Nu ska jag i alla fall fortsätta att plugga sen ska jag nog gå ut i solen medans den är framme, just ja. I dag har det varit jättefint väder ute, solen har skinit hela dagen och man blir så glad av det. Man kan inte ens gå i en tjocktröja, det blir varmt ändå, skönt att sommaren är på gång att komma! Hoppas att det blir en tidig sommar i år, och hoppas att den tar slut långt in i september, de vill jag...

Nu ska jag fortsätta att skriva så att jag slipper sitta hela kvällen vid denna dator. HAHA!! Ha en superbra dag så uppdaterar jag senare mot kvällen om inte tidigare!!

Puss Martina

image10
Dock en väldigt ful bild på mig, men den bjuder jag på i dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0