Nardin..

Just för tillfället sitter jag hemma hos Nardin, hon har en knäpp bärbar dator. Hennes mus är knäpp, hennes dator är gammal  så hon har iungen mus som man förstår sig på. men jag lär mig nog medan jag håller på ska ni se mina vänner. Sköna tangenter har hon i alla fall ska ni veta. Vi ska snart gå och köpa godis, jag ska äta upp mig. nej ´jag skojja bara, jag är bara jättesugen på något. Då får det helt enkelt bli lite godis denna lördagskväll. Gött. Ja, det var de de. Jag ska nu försöka att avsluta det hör blogginlägget.. ha en fin kväll allesammans! ta hand om er.

Pusss/Martina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 21:50:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Martina

Åhh, tack detsamma!

2008-05-25 @ 01:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0