Mor har hittat till bloggen.

Ja, en trevlig nyhet är väl att min mamma har lyckats att hitta hit till bloggen. HAHA, hon kommenterade till och med ett inlägg som jag hade skrivit i dag, jag tycker att det är roligt. Först trode jag att det var någon som drev med mig, men det visade sig att det inte alls var det utan det var mamma som hade skrivit, gulligt av henne tycker jag. Jag älskar dig mamma, och jag älskar även dig pappa<3 ni är dom bästa i mitt liv! Nu ska jag sova tidigt för en gångs skull. Ha en underbar kväll så hörs vi i morgon mina vänner. Ta hand om varandra!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Nardin

samma med min, jag fick en massa skit för det

2008-05-05 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0