Måndag, soligt men kallt

idag var det dags för skola igen, roligt:) HAHA! Jag slutade klockan tio i ett i dag så det var inte en sådan lång dag, det orkar vi inte med. Men i morgon är det dagt för nationella prov igen, haha denna gång ska man sitta 2 timmar, segt. Men jag hoppas att det ska gå bra.
Efter skolan åkte jag ner till stan, vi käkade sen åkte vi hem till henne för att plugga men det vart inte så utan jag somnade i hennes säng och hon hamnade framför tv:n. Haha men nu har vi i alla fall pluggat hela dagen, och jag är helt trött. Har pluggat ca 4-5 timmar... ojoj. haha.

Vid halv 5 rinde pappa och sade att vi skulle åka och köpa skor, så jag begede mig ner till stan och köpte mig skor. Nice, vart ett par vita och så, snygga var dem:)  Sen skjutsade pappa ner mig till mohina igen, och nu sitter jag här och skriver blogg och lyssnar på musik. Kan inte bli bättre ju. Nu ska jag kila, måste gå in mina skor tills imorgon, haha annars kommer jag att få skavsår så det bara ryker om det och det tycker vi absolut inte om! Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare. Sköt om er!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0