lördag...

det är lördag och jag är så trött, funderar på om jag ska sova snart. Jag duschade nyss, det var sköönt, nu dricker jag cola, det smakar väldigt bra. I morgon ska jag nog umgås med jenny ett tag, det ska bli trevligt, hehe! Jag längtar verkligen till att vakna upp imorgon. Till att vakna upp i det vackra vädret, jag ska sola och pressa framför solen, så skönt!!

jag räknade precis ut att det bara är 17 skoldagar kvar till sommarlovet, det är nu dem lägger upp hur många prov  och inlämningar som helst och det är så stressigt, men det går finfint ändå:D Det är bara att bita i de sura äpplet tills man når slutet. Nu ska jag sova. Ha en underbar kväll. Sköt om er så ses vi imorgon:)

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0