lördag

det är en rätt skön dag idag, eller vad vet jag? jag har ju inte ens varit ute idag, men tittar jag ut genom fönstret så ser det faktiskt ganska ljuvligt ut ute ;D Soft!! Ïdag blir det grilla, fläskfilé tror jag att vi ska grilla.
Kan ni tänka er: grillad fläskfilé, klyftpotatis, tzatsiki och en jävligt god sallad till. MUMS! fasiken vad gott det ska bli. Jaja, sen blir det bara att ta tag i pluggandet igen. Måste plugga både Bransch och produktkunskap och Företagsekonomi A som jag har prov i på tisdag, bläää! men det är ju faktiskt mitt sista prov innan sommarlovet så jag lär ju vara jävligt glad :D 
Jag ska plugga satan och få MVG på detta prov, de kan ni ge er faan på. ojoj!
Vaknade i alla fall för ungefär en halvtimme sedan. Vet ni, jag har börjat att sova med öppna persienner, inte vet jag varför. Men jag har kommit på att jag tycker det är mycket bättre att vakna med att det är ljust i sitt rum på mornarna i stället för att vakna med att det är mörkt. Och sen om man har persiennerna uppe så behöver man ju inte krångla med att dra upp dem, då har man en sak mindre att göra... Nu ska jag klä på mig och sen ska jag gå och hjälpa pappa med att göra salladen och tzatsikin till maten. Jag uppdaterar senare alla läsare. Ha en superduperdag..!!

PUSSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0