lördag eller söndag? hmm

är det lördag eller är det söndag idag? det var en sak jag funderade på idag, det kändes verkligen som lördag men det är söndag... weird, vilken konstig känsla.

Nu sitter jag i alla fall här framför datorn, mamma har köpt någon ny skärm där man både kan sitta vid datorn och titta på tv på, det är rätt soft! haha.
Snart ska vi ätasmörgåstårta, just för tillfället är det bara jag och min lillebror som är hemma här för dem andra är ute någonstans. Petra och Malena är och hämtar Melissa och mamma och Janne är ute och håller på med mamams däck eller något.  Snart kommer dme in i alla fall.

Ska försöka fixa lite skjuts till mohiba också, får fjäska lite extra för mamam som fyller år i dag elelr malena som ska åka till köping sen, vi får se hur det går. Tar i alal fall inte med mig min barbara denna gång. Ska plugga annat :)
Har sjukt mycket i skolan nu, har 2 inlämningar denna vecka, en redovisning, och 2 prov. Det blir att plugga för hela slanten. :D

Nej nu har alla kommit, ska gå och vara lite social nu för en gångs skull. ha det fint så ska jag nu gå och njuta av den underbara smörgåstårtan. hihi!

PUSS/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0