lalalllallal:)

det är lördag idag, och jag vaknade ovanligt sent, jag vaknade vid ett. HAHA, jag brukar alltid vakna typ vid 12 eller halv ett, men det var soft att sova lite längre i dag det vart ju lite sent i går med allt pluggande och så.
I dag ska jag åka till västerås, ska träffa en kompis, har inte sett henne sedan i Onsdags HAHA, de lät typ som om jag skulle säga: har inte sett henne på typ några månader eller ett år, haha. Men så var dte icke tänkt att säga, nej men ska ta halv 4 tåget eller halv 5 det beror på hur bra jag hinner med allt och så. Mohiba jobbar först till halv 4 så vi får se, hon kanske jobbar över.
Jag kommer i håg förut när jag skulle sova hos henne, då satt jag på Max från klockan 17.00-23.00 för att hon jobade, och jag satt och pluggade, men mestadels satt jag nog och sms:ade och skådade henne när hon arbetade. Det var nice, men jag hade ju inte lite ont i häcken när ajg reste mig upp sen. HAHA! :d jaja vad gör man inte?

Idag är det inte så soligt ute men jag kan tänka mig att det är varmt ändå, för det ser väldigt varmt ut även om inte solen tittar fram. Man får bara hoppas på att det inte är kvavt ute, jag hatar det, det är så äckligt då!

Nu har jag klätt på mig, och ska snart börja föna och platta håret. Jag tänker nog inte gå ut med mitt tantlockiga hår idag, haha det får bli en annan dag!! Jag gillat mitt lockiga för ungefär 2-3 månader sedan, då var det snyggt, men nej nu har det börjat växa ut alldeles för mycket, och jag ska inte göra om det, de är en sak som är säker.
Nej nu ska jag ta och avrunda, jag kanske slriver lite senare alla glada. Ni får ha en jättetrevlig dag  för det ska jag ha så hoppas jag att vi ses!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0