jag är så jäkla social

haha, jag kom inte på något bättre att skriva som rubrik, men den hör runriken var väl inte så dum?:D nejdå, den är alldeles perfekt.
Jag kom i alla fall hem för ungefär en timme sedan, har varit i stan och pluggat en massa, det var soft :) Jag älskar att plugga, det är mitt liv!
DEnna dag har varit otroligt jobbig, först börjar dagen med information och layout sen efter hade vi en jädra lång håltimme därför att vi inte hade engelska. Vi gick ich käkade istället, gött!
Sen hade vi turism, och jag och mina älskade vänner mohiba och jennifer fick VG+ på våran japanarbete, är väldigt nöjd ;D yes! Sedan hade vi jumpa, och det var roligt, vi spelad einnebandy, haha låter kanske inte så nice men det var de. Mitt lag van såklart! mohaha. efter jumpan hade vi den sista lektionen som var brasch och- företagsekonomi, vi skulle ha ett litet test men jag hade inte hunnit plugga till det för jag skrev en massa andra arbeten på datorn. Det gick väl inte sådär superduperbra om man säger så, men jag gjorde mitt bästa i alla fall...

Imorgon är de fredag och det betyder att det snart är helg. Det blir filmkväll imorgon hemma hos mohiba med en massa folk, ska bli riktigt trevligt tycker jag allt. ;D Måste bara försöka få min bror att låna ut några kronor till mig, det kommer nog gå med lite tjat ska ni se.

Jag har ont i ryggen ocg i magen och det kan nog bara bero på en sak, lingonveckan usch. Ska gå och sova nu, älskar att sova när det regnar (precis som det gör här nu), jag kan verkligen somna så bra då. Att höra regndropparna falla ner på taket är så mysigt. Well. Ha en fortsatt trevlig och nice kväll så hörs vi imorgon.

PUSSSS alla söta barn och även alla andra läsare

/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0