hejhejhejhej ;D

det är fredag idag. Jag sitter hemma hos mohiba och jag känner mig såååå social. Vi är 7 stycken här och mer kommer och jag sitter här vid datorn medan dem andra sitter och snackar hahaha, känner mig så social. :D eller inte! men men vi ska i alla fall hyra 3-4 skräckfilmer idag. Det ska bli nice.

Jag fick reda på mitt nationella provet idag också. Jag fick IG tyvärr. Men jag ska gör aom de eller jag ska göra nå grejs så att jag kan gå G ändå. ;D det ska bli nice, jag frågade min lärare och hon sa att jag skulle få G i matte ändå...  

HAHAHAHAHA, nu sitter alla och asgarvar,mohiba är kvällens komiker. Jag känner mig helt jävla outsiders jag sitter här i min egna lilla värld och skriver blogg. Det finns inget bÄttre än att skriva blogg. deärnice!:)

nu sitter jag här och skrattar för mig själv medans dem andra sitter och snackar, dem borde tycka jag är helt psyk!

Nej nu ska jag gå ifrån datorn en stund, jag känner mig inte social för fem öre HAHA! :D Så nu är det väl dags att dra sig härifrån.. Ha en alldeles underbar fredagkväll, ha en underbar helg över huvud taget. Jag skriver senare ikväll och även i helgen såklart.

PUSSSSSSSSS / Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0