hej mina vänner!

Solen har hållit sig framme hela helgen och det är superskönt tycker jag, och lite färg har man allt fått både på benen och i ansiktet, hääärligt! :D Smörjde in mig med kokosolja så att man lättare skulle bli brun och resultatet vart väl rätt bra haha trots att man inte låg så länge, men skönt var det i alla fall.
Imorgon är det skola i gen efter en helskön helg som gått så himla fort, men det ska bli skönt att börja i gen. Snart är det ju sommarlov endast 17 dagar kvar, ska bli så härligt vill jag meddela. jag har ju som sagt planerat en hel del i sommar, ska bli jätteskoj!

I veckan blir det väl plugg och chill som gäller, är less på skolan nu men snart äre över. Sommarlov i nästan 3 månader. ojoj, kan inte bli bättre.
Min mamma hade lagat en jättegod maträtt idag, det var lax på wokbädd med ris och någon god sås till, det var smaskigt. Alldeles perfekt till denna sköna vårdag:) Nu är jag mätt och sitter här och skriver blogg, jag ska sova tidigt idag annars blir det svårt att komma uppimorgon, hehe. Nej nu ska jag läsa vidare några andra bloggar. Ni får ha det så himla bra och sköt om varandra så hörs vi senare eller imorgon! :)

  Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0