Haloow!

Jag skulle skriva tidigare idag, men då råkade jag kryssa ner bloggsidan därför att jag höll på med något annat mitt upp i allt, så osmart som jag är. Men nu ska jag skriva utan att kryssa bort rutan, och nu ska jag hålla mig till bloggen.

I alla fall, började halv 9 idag med att vi hade nationella prov delprov B i matte, det gick väl inte så bra. Kändes mest som jag chansade på de mesta. Men man får hålla tummarna för att det går som jag vill:D Jag slutade i alla fall efter vi hade gjort klart nationella provet, alltså halv 11. Det var skönt skulle egentligen gått till halv 4, men icke:) Jag åkte hem och packade mina saker som jag skulle ha med till pappa, skönt att komma tillbaka till pappa fast saknar redan mamma!:(
Jag åkte sedan till pappa där jag fixade och donade litegranna, nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en sväng in i duschen fast jag vet inte riktigt, de skulle vara skönt. Men måste ordna min packning först så att den kommer på plats.
Nyss var det någon som ringde men när jag svarade så var det ingen som sade något utan dom lade på, okej för mig. Haha, undra var dem ville!?!
Jag är så trött så jag undrar om jag inte ska ta och lägga mig och sova en stund innan jag börjar att plugga, just ja Har ju en engelskauppsats som ska vara klar tills imorgon om Abraham Lincolm, och jag har bara skrivit ungefär 6 meningar, jag får jobba på de nu i stället för att göra en massa andra saker som jag egentligen inte behöver göra, men bloggen är ju ett måste. 

Den resterande veckan har jag inget planerat vad jag vet, bara plugg så som: Engelska, Bransch- och produktkunskap, Svenska novell som jag ska försöka att fortsätta med idag/ikväll och sen inte så mycket mer, men det är nog för mig. Nu ska jag kila och göra dte som behövs, självklart uppdaterar jag senare idag! Ha en underbar dag så ses vi senare, sköt om er!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0