hallelåjaah!!

Nu sitter jag här, nyinkommen. Usch vad kallt det var ute, nästan så man tror att det skulle kunna vara en kall höstnatt. Men sådan tur är så är det ju inte det ;D Jag är i alla fall genomtrött ochfunderar djupt på att gå och sova strax, ska ta halv 8 tåget i morgon, och det betyder att jag måste gå upp redan vid kvart över 6 tiden om jag ska hinna fixa i ordning mig. Fast sen beror det ju också på hur skönt man sover i sängen också, ligger man skönt i sängen och har ingen lust att gå upp så ligger man kvar i sängen en kvart extra fast sen är man så illa tvungen att gå upp annars drabbas man eller i alla fall jag av panik haha!!

I morgon är det nationella prov som gäller. Matte är det. Och det är inte precis min starka sida, men jag får göra mitt bästa och jag hoppas och tror att jag kommer att klara det, då blir jag glad. Hä-hä. Sedan blir det ett till nationellt prov i matte nästa onsdag och det är då man ska sitta typ 3 timmar eller något, det kommer nog bli grymt jobbigt, men såklart vi ska klara det också ;D HAHA! Jag är en riktig optimist när dte gäller skolan, och det är väl bra. Nu ska jag sova. Men ni får ha det så jättebra så hörs vi. Sköt om varandra och sov så gott!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0