hallåjaa :D

glömde totalt bort att uppdatera bloggen igår,, hade fullt upp hela dagen. Men nu är jag här igen, och lika soligt är det idag, och de är såå härligt. Jag gick på stan med Jenny igår, köpte mina shorts och den där sommriga toppen som jag pratade om i ett tidigare blogginlägg, nu är sakerna i alla fall hämtade. Jag älskar dem. Idag ska jag grilla med mamma och co, sen blir det nog att dra vidare till jenny, sjärövarpartaj vettu:) trevligt.
Nu är det endast 2 skoldagar kvar sedan är det skolavslutning wihoooo, längtar som tusan ska ni veta.
Nu ska jag platta mitt hår osv. ni får ha en trevlig dag. Sköt om er my dearest friends!

PUSSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0