hallåååå

älskar detta väder, det finns inget bättre. Nu är det verkligen sommar mina söta vänner, och som jag sa igår, hoppas att detta underbara väder håller i sig...
Jag kom i alla fall hem för drygt 20 minuter sedan, när jag skulle ta min cykel på stationen när jag kom till hallsta så märke jag att det var punka på mitt bakdäck på cykeln, orka. Segt, när man vill komma hem så fort som möjligt så vist ska det komma något i vägen, men hur som helst är jag i alla fall hemma nu efter alla undanflykter! Efter skolan idag så var jag ner på stan en sväng och kollade lite kläder, eller rättare sagt jag lade undan 2 plagg som jag ska gå ner och köpa antingen imorgon efter skolan eller så åker jag in med mamma på lördag, det var i alla fall ett par bruna shorts och en blommig sommartopp, jag föll för toppen på än gång när jag såg den och bestämde mig för att köpa den, jag ska lägga ut en bild på hur den ser ut, jag tror säkert att det är många utav er som också tycker den är ashärlig nu till sommaren.
Tyvärr hittar jag inte bilden på toppen, men den är i alla fall jättesöt och jag gillar den starkt så det blir mitt nästa köp, sen ska jag ju naturligtvis köpa lite nya assecoarer också, dvs, örhängen, ringar och armband, men det blir mest örhängen.
Nu ska jag göra klart redovisningen för imorgon som man är tvungen att göra sen ska jag ut i solen och chilla. Jag uppdaterar säkert senare ikväll. Ha en underbar eftermiddag, ta hand om er!

So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0