GRATTIS MAMMA! <3

I dag fyller då min kära mamma år hela 47 år. Hon blir ruskigt gammal, hahaha :D nejdå, min kära mamma. Jag har inte köpt något, så dum som jag är. Nej men min syster håller på och ska köpa, hon säger ju aldrig vad hon vill ha, jobbigt läg. Men men det blir nog bra, min syster brukar vara bra på sådana där saker.
Vet ni vad, jag tror att tårtan blir bäst idag, det blir smörgåstårta. MMMM, de är det godast som finns i tårtväg.
Det blir säkert en kanondag ska ni se, men mycket presenter och tårta och bullar och grejs..

Sen efter firandet av mamma ska jag åka till mohiba, jag har nämligen glömt min plånka (plånbok) så smart som jag är med mitt busskort och hela skiten i. Så det blir att jag åker till henne, vi ska plugga också så jag blir kvar där tills imorgon. Då ska jag även passa på att färga mitt hår och äta oss tjocka med hjälp av godis och cookies:) haha. det blir kanoners, inte nog med det.

Vi ska titta på hus idag också, klockan 1:D det ska bli riktigt trevligt, fast jag vill ju i och för sig bo i västerås, men vänta bara. Mamma ändrar sig på nolltid, snart kommer hon komma och säga att hon vill bo i västerås som hon ett antal gånger gjort förr ;P Nej nu ska jag gå och äta frukost med la familia:D

Uppdaterar senare mina vänne. ha en underbar dag!! Ta hand om varandra!image14
                    Älskade Mamma Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0