Gonatt ...

Jag sitter för tillfället med en glass i handen, inte vet jag varför för jag är inte ens sugen:S men men jag ville ha någonting att äta så jag tog mig en magnum som låg där i frysen och väntade på mig. Smakar i alla fall bra, och snart är det dags att börja dra sig till sängen. Jag är alltför trött, somnade i dag runt halv sex och sov en timme, det var mycket skönt... Nu börjar glassen att ta slut och det betyder att jag ska gå och lägga mig. En ganska soft dag är det imorgon. Måste ner till stan efter skolan och köpa kokosolja innan det blir för sent, eller för sent och för sent men innan jag åker till danmark i alla fall och det är ju ett tag tills dess´. men sen kanske det blir ´strålande sol här hemma också, då gäller det at vara snabb med kokosoljan.

Nu ska jag sova, ha en bra kväll så ses vi imorgon allihoppa! Sköt om er.

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0