Godmorgooon!!!

Nu har jag vaknat till lite. I dag gick jag upp en ganska bra tid, och det är lika fint väder i dag som det var i går, och dte är underbart. I dag ska jag nog klä mig med mitt vita linne med söta knappar från Gina, en rosa tunika från Gina, svarta piratleggings och mina söta Ballerinaskor, Jagn kör på något enkelt idag för det kommer nog bli väldigt varmt ååååh så skönt :D

Jag slutar skolan 15.30 i dag i dag, jag tar tåget kvart över 4 om vi inte får slutat tidigare. När jag kommer hem åker jag iväg till min bästa kompis en stund, Jenny. Det ska bli skönt att träffa dig en sväng i gen, skåda stjärnorna och skit ): mys med dig!

Vad ska ni hitta på i dag?:)

Nej nu måste jag kila, mitt tåg går om ungedär 1 timme och 5 minuter men jag måste röra mig om 50 minuter och jag har knappt klivit upp ur sängen, men jag skriver kanske en snabbis när jag kommer hem från skolan annars om det blir för stressigt skriver jag ikväll när jag kommit hem från Jenny. Ha en underbart bra dag i dag, och ta hand om varandra så hörs vi senare!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0