God morgon!!!;D

Idag är det lördag och jag vaknade ovanligt tidigt :S Jaja,både bra och dåligt. Dvs det dåöiga är ju att man sover bort hela dagen medans det bra är att man får sova i sin sköna säng. Nu när det är fint väder var det faktiskt tur att jag vaknade tidigt eftersom jag ska laga mat med mamma idag. Mys!  Klockan är nu 11.20 och det är redan 22 grader varmt, I SKUGGAN! :O Det kunde man verkligen inte tro, sommaren är tydligen redan här :D det är såååsoft! Mamma kom hem i natt klockan 3 efetr att ha varit en sväng på krogen med sin väninna. HAHA! dom är ju för roligt alltså, ni skulle sett.:)

Dagens planer blir i alla fall att chilla lite i solen och sedan laga man with momie, kan inte  bli böttre såhär på en lördagskväll!! Men nu ska jag äta frukost så att det inte blir alltför sent. Vi hörs senare, ta hand om varandra och ha en jävligt underbar dag för det ska jag ha :D

Puss Martina

P.s. drick mycket vatten nu i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0