god kväller!

varför skriver man blogg? det är en bra fråga, men det har vi nog alla delade åsikter om. Jag skriver blogg för att det är kul och för att jag ska inspirera andra människor, haha. Men dte är faktiskt rolig att blogga, man skriver precis som man tänker och känner, det är ju de blogg också dels är till för. 

Imorgon är det fredag, det innebär sista dagen på veckan, det blir stan efter som sagt med min polare Jenny, det ska bli trevligt. Jag är trött så jag funderar på om jag ska gå och ta en hårdmacka och sedan gå och lägga mig och sova, det skulle vara skönt. Ska upp vid 7 imorgon så det är bäst att jag går och lägger mig snart så att jag orkar upp. Ska till mamma imorgon också, det ska bli riktigt roligt. Mer bloggande imorgon bitti om ja hinner eller när jag kommer hem från stan och kommer hem till mamma, tar dock inte med mig laptopen så det blir litebloggandes från mammas dator för min del. Men ha en superduper-kväll så hörs vi imorgon alla mina underbara läsare. Sköt om er allihoppa!

PUSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0