Fylld pasta med pesto! MMM

Hur gott låter inte det på en skala 1-10? Fylld pasta med pesto, MMMM! Jag älskart, det är det godaste jag vet verkligen. Särskillt med pasta till, kan inte bli bättre. De ska jag banne mig äta i dag, jag ska be pappa köpa det i dag till mig när han åker ner och handlar mat, det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det ;P Var bara tvungen att skriva av mig lite här, jag menar ni kanske ville veta vad jag hade tänkt att käka i dag. Nu vet ni i alla fall det och jag ska nu fortsätta med min novell. Har redan skrivit 2 sidor sedan jag började för 2 timmar sedan, det är inte så bra, eller jo det är bra för att vara jag! :D Ha de så bra så länge, sköt om er!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0