fredag=pluggarkväll!

haha, denna fredagkväll har gått till att plugga Bransch- och produktkunskap och umgåts med la familia, det var länge sedan jag umgicks med min familj, och det kändes härligt at göra de nu, det låter väl för härligt eller vad säger ni? Ja, jag älskar att sitta och plugga på fredagkvällar:) En riktig liten pluggis är vad jag är. Eller inte!! 
Nej men jag är faktiskt riktigt illa tvungen till att plugga i dag, ska lämna in en sak på mådag och om jag börjar med denna sak på söndag så kommer jag få lida av en massa panik som jag inte har någon lust till att göra. Jag hoppar helst över det!
Vad har ni gjort för roligt denna kväll? Kollat på bio, vart på fest eller kalas eller enbart chillat och tagit det lungt? Det finns mycket man kan hitta på här i världen.
Jga känner att jag inte har så mycket mer att skriva här nu faktiskt. Jag är så trött och borde nog hoppa i säng nu, skönt att jag redan har borstat tänderna och gjort mig klar för natten. Jag hoppas ni har haft en underbar dag, för det har jag haft! Vi hörs i morgon allesammans.

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad tråkig blogg lägg ner den

2008-05-03 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0