Förlååååt så jäkla mycket!

Jag bber verkligen om ursäkt för att jag inte skrev blogg igår, men det är ju så nu när det är så himla härliiiiiigt väder ute, man vill inget annat än att vara ute i solen och bli brun och fin!! Men det ska bli skärpning på mig, jag lovar!
Jag hade i alla fall Bransch och produktkunskapsprov i dag, det gick faktiskt förväntansfullt bra;D Jag trode inte de skulle gå så bra som det gick, men där ser man, det blir inte alltid som man tror!! Efter plugget gick jag ner till stan med mohiba, vi käkade donuts och drach iste :) Mmmmm. Vi gör lixom tvärtom, man ska ju egentligen käka glass i detta soliga och varma väder, men vi körde på Donuts i stället, och det går ju lika bra... Sen tog jag kvart över 3 tåget hem för att jag skulle åka till mamma i dag. Jag träffade Jenny på tåget, det var myche trevligt tycker jag ;D Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och är så illa tvungen att skriva blogg, men det har jag faktiskt ingenting emot för jag tycker det är helkul. ;D
Vad har ni gjort för roligt i dag då? Vad ska ni göra i dag för något? ;D Jag ska nog bara chilla och ta det lungt och jag inte åker in till V-ås i gen:) Vi får se vad jag känner för senare :) ojojoj, nu har tiden gtått fort, för ett tag sedan då jag kollade var hon bara halv 4, men jaja. haha jag ska ta och fixa mina grejer till mamma nu, jag uppdaterar senare i kväll, förresten ska syrran ha en liten tjejkväll hemma så jag får väl hålla mig undan eller något. Jag är bara så trött så jag orkar säkert inte göra något särskillt. Men vi hörs senare och ha en skön dag allesammans! Ta hand om varandra!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0