Forex and Munkar jao!

ja det finns ju ett problem just nu,och det är maten. vad fasiken ska jag äta, jag vill laga någon mat för jag är hungrig som tusan. Kanske är bäst att jag går och kikar vad som finns i köket innan det blir för sent, eller vad säger ni, har ni något bra förslag på vad man kan äta?

Jag var för resten och växlade pengar på Forex idag, dock bara 6 Euro men det är i alla fall något men dem pengarna gick åt till att köpa munk till mig och mohiba, muuuums säger jag bara, munkarna på Munk&muffins smakar så underbart gott alltså, helt färska jao!!

Jag ska göra som alla andra och skriva min outfit här på bloggen, det blir väl trevligt?:D

Vita killklackskor skopunkten, ljusblåa jeans bikbok, svart klänning ginatricot, lila skärp ginatricot, svart kofta vero moda. Nice jao ;D

Nu ska jag kila, jag skriver senara gott folk. Ha de så braaa...

PUSSSSS <3


Kommentarer
Postat av: JENN FÖRHELVETE ;)

vem fan bryr sig om dina kläder? :D hahahahhahaha LOL ÄLSKLING

2008-05-14 @ 20:35:31
Postat av: Martinaaaaaaaaa

loool, jag gör ju som alla andra ;)

2008-05-14 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0