feel so good...

jag sitter och pluggar för fullt, det går faktiskt rätt bra. Har skrivit mycket på min novell så den är snart klar och har inte alls mycket kvar på min engelskauppsats som jag just nu håller på och skriver. Jag känner mig så motiverad till att plugga nu, är verkligen fett pepp. Ska ta en liten paus för att gå och ta ett litet snacka med pappa om hur dagen har varit sedan ska jag fortsätta att plugga så jag blir klar med det här någon gång i år ;D

Vad har ni gjort för något i dag? Har ni haft en bra dag alla läsare?:D
Hoppas att ni har haft en kanondag, för det har jag haft trots att jag inte gjort något särskillt, dagen har bara varit allmänt bra liksom.
Imorgon är det onsdag och det betyder att snart är det fredag, för när onsdagar kommer så går dem sista dagarna alltid så fort. Det är knäppt men det känns så bara. Nu har jag träsmak i rumpan så jag borde lyfta på mig ett slag sedan ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon mina allra bästa vänner! pusselipusssss..

happiest me

                                                       /martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0