FA-A-A-A-AN!!

Gissa vad som nyss hände? Jag hade skrivit en jätte jättelång blogg, och sen så försvinner den när jag ska ladda upp den. ÅHH vad irriterande. Det var verkligens dagens hemskaste. Jag kan ju i berätta lite kort i alla fall de jag hade skrivit i en lite längre verision.:D

Jag har i alla fall nytt ätit, Pasta med Pesto, MMM så jäkla gott alltså, ni bord eprova dte om ni inte redan har gjort det! Jag rekommenderar det verkligen. Jag är i alla fall jättemätt nu, jag funderade på att ta en glass, men nej det lir nog inte så nu, den får vänta ett tag till. Jag är förr mätt för den just nu. Nu ska jag sitta här på min altan och chilla en stund, det är jätteskönt här. Det är inte alla som har en altan att sitta och jäsa på, nej vissa har tur! :)

Snart börjar i alla fall Outsiders, i dag handlar det om Annorlunda människor, dvs. människor som står för att dem är annorlunda, det ska bli jätteintressant att titta på. Jag skriver sen vad jag tycker. Nu ska jag väl bara sitta här på altanen tills Klockan slår 20.00, fram tills dess ska jag fortsätta att skriva på min novell, suck... Fast som jag sa, det är ganska roligt ändå. Roligare blir det när ni får läsa den sen, Fast jag torr att jag delar upp den och lägger upp en del per dag eller så, annars får ni läsa tills ni får alldeles fyrkantiga ögon. Mina vänner, måste få något gjort nu.!Jag skriver senare, ha en underbar måndagkväll. Ta hand om Varandra!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gottegris där gumman :)

Och de där me fyrkantiga ögon blir man inte av och läsa, det är för mycket bloggande på datorn.. ;)

Puss på dig gumman/mamma

2008-05-05 @ 22:33:19
Postat av: Martina

HAHA, mamma du är väl för söt. Åh :D Vad roligt att du ville kommentera, jag älskar dig mamma!

2008-05-05 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0