blogguppehåll, inte meningen!

Nu är jag här igen, anledningen till att jag inte skrev blogg igår var att grannen som håller på och bygger ett nytt garage "råkade" ha av närverkskabeln på något sätt, inte vet jag hur, kanske med grävmaskinen eller något. Vad vet jag? Jag fick i alla fall panik eftersom jag hade en massa att göra på datorn, som jag nu äntligen kan sätta igång med, men riktigt stressad är jag allt. Well done, nu ska jag börja med det. Känns som jag sitter fast i samma skit som jag gjorde förra veckan, alltså att jag har lika mycket kvar att göra som jag hade förra veckan.

Igår pluggade jag och mohiba hela kvällen, vi hade nämligen prov i Turism idag som gick ganska bra faktiskt:D Och det kommer inte bli IG i alla fall, och det känns bra att kunna känna så. Det är så sällan man gör det!
Jag har också fägat håret, hm klockan 00.30 i söndagskväll vare va? Ja alldeles rätt, knäppa som vi är så skulle jag färga håret mitt på natten. Mörkbrunt vart det, från typ mörkblont till mörkbrunt. Jag vart nöjd:)
Jag är hungrig och ska snart hitta på något att äta, pappa är och handlar just nu så jag får väl slänga mig framför matbordet när han kommer hem, haha!
Nu ska jag gå och göra lite nytta, jag uppdaterar senare mina vänner. Ha de så braa och sköt om er!

PUSS/ Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0