Besök hos söta farmor..

idag har jag, pappa och min syster varit hos farmor och ätit pizza och käkat tårta, det smakade väldigt bra vill jag meddela :) Det var hon som jag berättade om igår som hade åkt moppe med mig, haha! Det var i alla fall riktigt roligt att träffa henne, dock så hinner jag ju inte åke och hälsa på henne så mycket nu när det har varit så mycket i skolan, men i sommar då ska jag försöka hälsa på min gulliga och rara farmor så mycket jag kan. :)

Ännu en dag mindre tills skolan slutar, fy satan vad jag längtar alltså:D Jag ska åka in till stan idag till en polare, vi ska plugga till det sista provet vi har innan msommarlovet och vi måste verkligen få bra på de. Vi ska plugga sönder... ;P Men lite chilla blir det också såklart, annars går man in i väggen om man pluggar för mycket, höhö. inte bra inte bra!!

Nu ska jag fixa mina prylar så jag är klar tills tåget går klockan 17.30, jag kanske uppdaterar senare om jag inte är allt för uptagen. Men jag ska försöka att hinna med, mitt pluggande¨får inte ta över bloggen, verkligen inte!!
Ha en fortsatt underbar söndag!! Sköt om er.

PUSSS/Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0