bara 7 dagar återstår!!

yes, nu är det bara 7 skoldagar kvar i skolan sen slutar vi. jag är så glad, plus att det är så jäklans fint väder ute idag också. Har mitt fodral och ett vitt linne med bara ben idag, det känns så sommrigt.
Jag har ett sommarjobb också, så pengar är det minsta jag behöver tänka på. Åhh, läget är så himla stabilt just nu!  Det är typ 34 grader i skuggan, funderar på om jag ska ut i solen och sola medan solen är framme, för nu har man ju inget plugg mer. Soft... I morgon ska båran lärare bjuda oss på glass,,, tror jag. HAHA. Vi ska i alla fall göra något tillsammans eftersom våran kurs är slut, så dem här dagarna som är kvar blir det bara skoj med klassen och på lektionerna, det är roligt. Känns som man går på dagis igen, nejnej, haha.

Som sagt så började jag plugget klockan 1 idag och sutade halv två, värt, det ända man skulle göra var att lämna in en inlämningsuppgift och få hennes mailaddress så man kunde mejla över arbetet också. Jag åkte hem efter plugget, sitter nu vid datorn efter att ha ätit min älskade pasta med pesto, MMMM! finns inget godare, hm vad ska man göra nu då? Ska nog gå ut i solet ett tag tror jag:) Men jag uppdaterar säkert senare! Ni får ha det så bra, sköt om er!

PUSSS/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0