ÄNTLIGGGEN:)

Nu är jag äntligen klar med min del på gruppuppgiften, det ha tagit sin tid men nu ör dte klat. Jag är så glad, men nu är det bara en sak kvar och det är provet på fredag.
Ja nu har ni fått svaret på att jag inte uppdaterar lika ofta just i dag och det är ju för pluggets skull. Men vänta bara till sommalovet kommer, då bli det uppdatering varannan kvart, haha! Nej men ofta blir det i alla fall. Eller det beor på vad jag ska göa om dagarna. HAHA. Jag tänkte lite fel, det är ju för skjutton sommalov, då ska man ju göra en massa grejer jue...
Dagen i dga har varit rätt soft faktiskt, först nationella prov, sen en hååltimme på ungeför 2 timmar och då var det ju bara att arbeta med Tuism-arbetet som ska vara klart till imorgon, sen de bästa av allt. Maten såklart, hamburgare var det i dag och det smakade urmärkt vill jag säga er gott folk. Sedan var det engelska och det gick fort sen var det Företagsekonomi och jag fick reda på mitt resultat från provet, dock bara G men vatusan bättre än IG ju ;D Jag är nöjd med tanke på hur svårt ämnet är. Efter företagsekonomin slutade vi klockan 14.20. skööönt. Jag tog tåget hem och började att råplugga, sen har jag setat på mitt rum hela eftermiddagen och kvällen för att plugga, det är jäkligt soft! Min familj borde börja undra om jag blivit folkskygg. HAHAHA!
Hmm, undra när jag börjar i morgon, jag tor att vi börja klockan 08.40 med Arbetsmiljö och säkerhet fast jag vet inte riktigt. Det visa sig imorgon. Nu ska jag i alla fall gå och sova för jag är riktigt trött. Ha en underbar kväll så ses vi imorgon. Ta hand om varandra!

image12

Jag säger nog det, jag är helt knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0