8 dagar lvar!!

hello, dålig uppdatering igen, men det beror ju på skolan och allt plugg som tar upp varenda eviga minut. Men så är det nu i slutet av terminen och allt. Nu bloggar jag igen, inte lika flitigt som för några dagar sedan, men det kommer, de kommer ska ni se. Hade mitt sista prov idag, det gick bra kändes det som. Och imorgon är det den sista inlämningen som jag redan är klar med, ska bara finslipas lite. Sen är det inga mer prov på ett tag..

Plugget idag i alla fall, hade prov sen arbetsmiljö sen åkte jag hem till mohiba, vi pluggade och sov. Usch vad trött jag var, och det kan nog bero på att vi satt uppe hela dagen och skrev en massa. Men sov i alla fall en stund på eftermiddagen, sköönt!! Kom hem, duschade, åt och nu sitter jag här. Det känns skönt att vara hemma, behöver inte tänka på att gå och lägga mig i tid idag heller, eller såklart jag ska tänka på de, fast jag börjar ju faktiskt klockan 13.00 imorgon tack vare att vi varken har någon Matte eller Information och layout, det är riktigt skönt vill jag nedela. Endast en lektion i morgon alltså:)

PUSSS/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0