vår

i am not in the mode right now. Nu har jag käkat o tagit det lite chill, känner mig jävligt uttumlad efter denna dag, vart lite väl sent i går. Får bli tidigare i säng i dag tror jag så att jag orkar upp i morgon.
Fick reda på att vi ska få främmande på påsk, massa käka påskmat o så. Orka! Men aja, det blir nog bra, roligt att umgås lite med släkten och vara lite social för en gångs skull. Det känns som om jag aldrig är social, jag lever i min egna lilla värld där i princip vad som helst kan hända. Men det är sooft att leva sig in i sin egna lilla värld och bara drömma sig bort för ögonblicket, HÄRLIGT!
Kvällarna börjar bli ljusare dag för dag, och det är skönt för då märks det att det börjar bli vår, sen efter vår kommer ju faktiskt sommar:D
nej mina vänner, ska dra o slagga nu. Men vi hörs! Sov gott!

Pusspuss// en skön bloggare<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skall sova åtta timmar per natt!

2008-03-22 @ 19:49:09
URL: http://slindvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0