tråksöndag

I dag är det söndag, tråksöndag! det är den värsta dagen i veckan, det är de verkligen, det finns verkligen inget att göra. Alla affärer är i princip helt stängda, dem har öppet några få timmar annars så stänger dem vid fyra. Jaja, men jag kan säga att gårdagens lördag var värre än vad den här söndagen kommer att vara. Min hals har gett efter sig nu, men den är fortfarande inte helt okej. Men det kommer väl en dag då det går över.

Jag skulle egentligen solat och träffat en kompis i dag, men inte de. Pappa tyckte att jag skulle vara hemma och ta det lungt så att jag skulle bli frisk,tragiskt att höra, men jag vill faktiskt helre bli frisk än att gå ut tidigare och hamna i samma skit i gen. Så nu sitter jag alltiså här, och jag har inte solat i dag, jag tror att jag ska sätta mig och kika på film nu. Sitter vid datorn hela dagarna känns det som, men man får hoppa att det bara är en känsla som jag har...

Just ja i torsdags fick jag pengar också, och då gick fredagsens eftermiddag naturligtvis åt att shoppa med mohiba, sofia & Felicia, men Felicia och Sofia försvann hela tiden, eller så var det jag och mohiba som gick för fort och gick i våra egna tankar, jag vet faktiskt inte hur det var. Jag har varit så shoppingsugen hela hela veckan och sen rätt som det var så kommer det in lite semesterersättningspengar på mitt konto från förra sommarens sommarjobb, de satt inte helt fel, jag köpte i alla fall: ett par skor, 2 tröjor, en skjortklänning, strumpbyxor, och jeans. Niice! Då har man fyllt på garderoben lite i alla fall!

Nu ska jag kila
pusspuss// Martina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0