tjohoo!

jag skriver som en ganing här känns det som, men jag har gått in på att skriva blogg nu. jag har kommit på att det är väldigt roligt. Jag är en skön bloggare helt enkelt, en skön bloggare!
Nu är det bara en vecka kvar på praktiken, eller ja 4 dagar om man inte räknar med fredagen sen slipper jag BR för gott kanske. HAHA! Det ska bli skönt med lov, för det förtjänar jag tycker jag. Har jobbat och slitit så hårt på sistonde. Det ska bli skönt att börja skolan sen också, träffa alla i gen, WOHOOW! Jag har hört att det är väldigt väldigt tyst utan oss, alla undrar:" vart är ni någonstans? det är helt tyst utan er", ja där har ni ju svaret. Praktik!! Men snart är vi tillbaka "back on track" dont worry baby! snart finns vi där i gen. Nej mina vänner ska fika med pappa nu, sedan blir det movietime med kladdkaka.

Have a nice day people/ en skön bloggare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0