Jobba&slita

ja då var det dags för jobbardagar i gen då som inte är så efterlängtat, nej nej nej, jag skulle helst vilja slippa denna dag för den har varit så otroligt lång och tråkig. Fast man har ju gjort en del nytta i alla fall, så klaga kan dom ju inte göra i alla fall. Är så fruktansvärt trött, sliten och hungrig så jag skulle kunna dö vid de här laget, och jag funderar starkt på att gå och lägga mig extra tidigt i dag för trötthetens skull, men vi får se hur det blir med den saken, först ska jag äta och det blir nog: rostade mackor med ost skinka och gurka och sedan några glas eller ett glas med Juice :) det blir finfint!! Sedean blir det väl en sväng framför datorn i gen, för ovanlighetens skull HEHE... NOT! Kolla runt lite här i dotan och se vad det finns för intressant i den här dumma burken som jag inte förstår mig på!!
Jag har shoppingabstinens! Jag vill shoppa hela tiden varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund... 24/7 vafan! de är sjukt när jag nyss har köpt en massa kläder. Jag har väl gått och blivit galen, eller jag kan inte gå och bli någonting som jag redan är så vi skippar det där med att jag blivit galen för de vet vi alla redan att jag är, ja för er som inte vet så har jag ju mina tokigheter för mig i bland, men man kan inte alltid vara snäll och rar, innest inne är jag en jävligt så stygg flicka, de vet ni som känner mig riktigt riktigt väl. Right?  ;) HÄHÄ

Jag känner att detta vart en ganska så konstig blogg, så jag tror jag tar och avrundar den nu för att gå och ta mig något gott att äta, jag skriver lite senare gott folk! hare fint...

Pusspuss// en skön bloggare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0