hallå där

hey, nu sitter jag här, nästan nyhemkommen från stan. Är fett trött och ska snart dra o slagga i min alldeles egen underbara säng:D ska bli så jävla härligt! I dag äre tisdag det betyder att det bara är 2 days kvar på min äckliga praktik, ohyeah, happyface fifan:D
I morgon är det onsdag, och jag tror jag ska åka till morsan redan i morgon, då har jag ju närmre till stationen för jag har ju ingen cykel så jag får ju nämligen ta på mig promenadskorna och promenera till stationen, uscha de är så tråkigt men men de är sånt man får leva med tyvärr. . .

För tillfället går livet som på räls, allt traskar ochå går, lite problems lite här och var men vafan man lever faktiskt bara en gång och då får man leva med dem små problem som kommer upp lite då och då hähä! :=
Nej mina vänner nu ska jag hoppa i slaggen, sov så gott!

Pusspuss// en skön bloggare<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har ingen tandställning.
Livet går inte på räls då.

FIXA

Snart är det över min vän.

2008-03-22 @ 19:48:30
URL: http://slindvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0