hähähähä

jag har käkat kladdkaka nu, jag gjorde mig en kladdkaka sofia kom över vi lyssnade på music och hade de allmänt mys, hähä nu åkte hon hem för att plugga, hon går ju som sagt NV! HEHE, själv går man en lite slappare linje då, så jävla soft linje. JAJA, i kväll blire bara att chilla o tare lungt för att vila upp sig till den kommande veckan. Ska jobba asset av mig nu när det är sista veckan, soft. . .

Nu har det blivit mörkt ute men det gör ingenting för snart får man ställa om klockan och då blir klockan en timme senare:D fett soft... alltså halv nio om det hade varit i dag som man hade ställit om den, men de är tyvärr om 2 veckor som den händelsen utförs!!

Det finns bara en sak jag vill göra nu men det tänker jag inte tala om här, det är bara Sofia som vet... jag är så på, såååå på!!!
jaja, nu ska jag dra i väg härifrån..

Have a nice evening// En skön bloggare

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå JAG gjorde mig en kladdkaka?
Det var ju förfan jag som gjorde hela nästan:P

2008-03-16 @ 21:43:17
URL: http://slindvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0