En spännande lördag!

Jag vaknade upp med att jag inte kunde säga ett ända ord, då förstod jag genast att det var den där dumma halsen som sättit i gång i gen och skulle börja krångla. Usch, jag som hade planerat att vara inne i stan i dag med en väldigt bra vän, men inte det. Det vart verkligen inte som planerat. Men det är ju sånt som händer, i bland blir inte allt som man tänkt sig.

Snart är det påsklov, yees! Jag har längtat så himla mycket, och inte nog med de då är det slut på praktiken också! :D jag kommer gå ut ur BR så himla glad och säga: hejdå BR, vi ses aldrig i gen!:D:D ( om jag inte får sommarjobb där då förstårs, man gör väl allt för pengar!!) Yaya, lite godis hade ju inte setat helt fel nu vid detta tillfälle, men inte de så ska man ju bli av med sin cykel i gen. Nu är det den 3:dje cykelt som blivit stulen, jag blir inte klok ska man inte kunna ställa sin cykel utan att den blir snodd? Hm, aja! skit samma, ska i alla fall få en ny:)

I höst ska jag åka till London, pappa berättade i dag. Wohoooow! ska bli riktigt kul tycker jag:D Det blir därmed min första resa utomlands hihi! nice :)

Nu ska jag gå och köpa mig lite godis tror jag, kan inte hålla mig undan det en endaste dag känns det som!
Ha det bra. Puss // Martina! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0