SOMMARLOV!!!

äntligen har jag sommarlov, det känns så skönt. Vilken friheeeeeet :D Eller jag slutade iofs igår, men hann inte skriva blgog igår så det fick bli nu idag :D Man var ju tvungen att fira igår ju :) wohoooow!!
Umgicks i alla fall med Jenny igår, vi åt god mat och solade hela dagen, man börjar få lite färg i alla fall, och det är ju soft! Att bränna sig är ju inte så roligt, men det har jag inte åkt på ännu, men jag ska jobba hela helgen på hästtävlingar så man får smörja in sig rejält med solfaktor 30 minst. Inte så skönt att bränna sig, och de vet nog dem flesta som har råkat på de. Usch usch. Man får akta sig!!

Idag torsdag tar alla studenten i min skola, hääärligt ;D Själv ska jag bara vara hemma, ta det lungt och glassa i värmen. Måste ju få lite underlagsfärg innan jag och min älskling till polare drar till spanien, det är ju iofs typ ett halvår tills dess, men vafan vad kan ju alltid önska att det är snart man ska åka ( fast det inte är så) haha!

Är verkligen jättetrött så jag ska typ gå och sova ett tag så jag blir piggare, eller så går jag ut och lägger mig i solen igen. Dem säger att solen tar som mest mellan 12.00 - 15.00 så det är väl bara att gå ut och bränna den sista halvtimmen. Jag bloggar senare alla kära läsare!! TA hand om varandra.

PUSSS/ Martina


image16Jag
en vacker sommarkväll förra helgen på Jennys
                                                                            låtsaspappas och hans kompis 40-årsfest :)                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0