soligt och varmt..

Ja, när jag blev väckt av pappa i morse så var det strålande sol ute, det trode jag verkligen inte. Eftersom det har varit sådåligt vder nu i flera dagar så vart man bra chockad. men vad bra och skönt att solen äntligen visar sig, dock är dte lite moln på himmlen men huvudsaken är ju att det är varmt och att solen är framme över huvudtaget. Nog om det.

Sitter hemma på lunch nu, jag hann i alla fall sätta mig ner och skriva mig ett blogginlägg, vilken tur va! haha. Jag åt nyss potatissallad och skinka, fyfasiken vilken god sommarmat det är alltså, det är perfect på en dag som denna. Det rekommenderar jag i alla fall, jag har en halvtimmes lunch kvar, skönt är väl det.

Dagens planer är först att jobba klart, sen kanske jag åker förbi min vänninna Jenny en sväng om hon inte blir för sen på Ikea. haha! annars så ska jag väl bara vara hemma och ta det lungt, fast nej. Oavsätt hur mycket klockan är (om det inte blir över 8-9) så tror jag nog att jag tar mitt pick och pack och åker till henne ändå. Det går liksom inte att avstå de där sockret. Vi umgås 24/7 men konstigt nog så tröttnar vi inte på varandra, rätt soft ändå.. Jaja, nu måste jag fixa lite grejer innan jag ska återgå till arbetet, jag är en hårt arbetsjourhavande tjej eller vad man brukar säga, haha.

Ni får ha det så bra så hörs vi senare när jag kommer hem, ta hand om varandra!

Puss från Martinii

                                                                                                     
                                                                                                    
                                                                                                       Jag och min vänninina Jenny, det är såhär det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0