solen tar kol på oss människor...

ja jag säger det, solen tar verkligen kol på oss. Man orkar inte göra någotnting om dagarna, fast man ska verkligen inte klaga för det är detta väder som vi vill ha och då ska man inte klaga.
Solen skiner på som vanligt, det är 5:e dagen i rad nu som solen är framme hela tiden, det är sååå skönt och vist har man bättrat på färgen lite. Nu är man inte lika blek som man var innan sommaren kom.

Igår var det stoooor 40-årsfest hos min bästa kompis. Hennes låtsaspappa hade fyllt och deras kompis också så dem hade ett partaj ihop och jag måste säga att det var väldigt trevligt. Massa god mat och dricka, mycket skratt och dans ojoj. Vi kom inte i säng förän 05.30 morgonen därpå, haha men det roliga var att när klockan hade passerar 00.00 då var man helt trött och kände att man orkade inget mer, och det berodde nog på dels för att det var mörkt och kallt och det ända man ville var att komma hem, men vid 3 halv 4 så ljusnade det och man vart pigg. Det var roligt, fast egentligen så var man nog inte så pigg, i psyket var man heeelt slutkörd. Och inte nog med det, dagen efter skulle vi stiga upp och städa hela området där vi vart, men det gick så fort så man tänkte inte på hur tråkigt det var att städa, men i själva verket var det inte så tråkigt att städa denna gång, jag torr att det beror på vilka personer man städar med som visar hur roligt man har.

I alla fall en kanonkväll med en massa härliga människor både högt och lågt. Tack så mycket för att jag fick komma ska man väl säga!
Jag kom hem för ungedär 1 timme sedan, nu ska jag iväg igen till min syster och vi ska fika och gå på bio, det blir Indiana Jones, det ska nog gå finnemang i denna hetta ska ni se. Jag bloggar mer sen, ha en underbar dag mina vänner! Ta hand om er.

PUSSS/Martina

Förresten så kanske jag hänger med Jenny till Spanien en vecka i Vinter, jag hoppas verkligen på de. Hoppas att pappa är villig att släppa iväg mig, jag är nästan säker på de!
Ni som undrar är Jenny en väldigt väldigt bra vän, vi har kännt varandra ungefär 14 år om inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0