solen återkommer...

 ja det verkar som det, solen verkar vilja komma tillbaka nu och ta över de fula vädret. Härligt är väl det. Vaknade för drygt en timme sen då jag bestämde mig för att jag skulle läsa lite teori men hur tror ni att det gick? jag hann läsa ca en halv sida, sen vart det för långtråkigt. haha. Men någon gång ska jag ta mig tiden att verkligen koncentrera mig och läsa igenom den där boken, ja för någon gång måste man faktiskt göra det.

Idag fyller mina tvillingsyskon  Petra och Niklas år, 14 år faktiskt. grattis till mina små pinglor <3 så det blir att fira dem idag, det ska bli mycket trevligt. Min platsmamma ska göra välrdens godaste tårta (enligt mig) idag! den är så jäkla god, den består av maräng, kolasås, choklad, nå vetepuffar. och massa mera saker. Den är i alla fall assmarrig, den ska jag äta idag, samt en sommrig jordgubbstårta :) det sitter fins nu när solen är framme och det blivit varmt igen.

Nu ska jag väl snart dra mig upp ur sängen och duscha en snabbis, sen ska jag klä på mig. Idag ska jag bära en ljusblå tubklänning :) fint! En enkel utstyrsel eller vad man säger. haha!

Nej ska dra mig upp ur sängen nu, uppdaterar senare med lite bilder kanske för en gångs skull!!

Ha en underbar dag och ta hand om varandra!

PUSSS/Martina.





Här är födelsedagsbarnen, vist är dem söta? :)<3 Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0