sensation med bilder..

ja minsann, det är de. Det är en stor sensation att jag lägger upp bilder i min blogg, men nu ska jag göra det. Det är så att jag har min kära vänninna Jenny Frank här idag, vi var nyss nere på samhället en sväng för att hon skulle köpa Cola och wienerbröd, de ska bli gott med 4 stycken i magen, ja :D Funderar starkt på att göra pannkakor ikväll till middag, jag är grymt sugen på de. Så det blir nog av att jag gör det.

Jenny sitter och läser min systers fridatidning som kom idag, senaste nummret, haha coolt. Och jag sitter här vid datorn och bara lodar rent ut sagt. Det känns som om jag tror jag är världens största bloggare, men så är icke fallet skulle jag vilja medge. Tycker det bara är roligt att skriva blogg och så måste man ju prova på att ladda upp lite pics on this blogg. Nej, nu kom faktiskt min far hem, har han varit och klippt sig vetni. Så nu ska jag göra pannkakor, pappa tyckte det lät som en bra ide! Så jag ska dra mig härifrån nu.. Ni ska förresten få så min snygga vänninna nu :) Ha det så bra så ses vi nog senare. Sköt om varandra tills dess!

Puss Martina.



SötisJenny :)



Cola + wienerbröd är nice...



Mah computer. :)


Kommentarer
Postat av: Darin

Jävlar va snygg kompis du har. Har du hennes msn eller nått?

2008-06-24 @ 23:06:32
Postat av: Linda rosing

åh, fin tröja din kompis har, vart har hon köpt den?

2008-06-24 @ 23:07:16
Postat av: Ulf Lundell

åh, den där bruden känner jag igen, har hon vart på nån av mina konserter?

2008-06-24 @ 23:08:07
Postat av: Pete Doherty

Oh mah gash.. Can i have her msn? She is so hot!!

2008-06-24 @ 23:09:11
Postat av: Blondinbella

Det här var den sämsta bloggen jag läst nånsin.. Men din kompis i svart tröja var ashet :) vad använder hon för läppglans?

2008-06-24 @ 23:10:07
Postat av: Martin Timell

Ehm.. Dåligt tapetserat, men iofs så är det enda man dras till på bilden din väninna.. Hon var rätt tjusig ;)

2008-06-24 @ 23:10:55
Postat av: Linda

En lien hälsning från borgåsund och till min mysiga granne: Jenny!! kom gärna över och snacka modekläder med mig någon gång i veckan. Jag kan på torsdag och fredag.. Vad sägs?

2008-06-24 @ 23:12:04
Postat av: Linda rosing (igen)

Ops, heh. Glömdde visst skriva en sak.. Ler fniss

2008-06-24 @ 23:13:18
Postat av: Jenny Johansson Frank

Inte för att skryta men.. Martina, det är väldigt många kändisar som kommenterat bilden på mig :) Snällt av dem hehehehehhehehehhe

2008-06-24 @ 23:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0