sängdax!! :)

jao, nu är det dags för sängen, är trött och ska upp och jobba imorgon. Orkar inte, fast måste ju. Det är ändå som sagt sista veckan nu, skönt de. Sen får man ungefär 8 veckors semester ;P skönare kan de inte bli.

Har för övrigt haft en underbar dag. Mina tvillingsyskon fyllde 14 år, och sedan kom min bästa vänninna Jenny hit. Det var mycket trevligt, som vanligt med mycket skratt och ploj. Älskar dig högt vännen <3 Hon åkte hem för drygt en timme sen.

Planer inför veckan är inga särskillda, utan jag ska jobba på som vanligt, sen få vi se vad Martina smider ihop, men det visar sig senare under denna månad. Måste örja fixa lite inför Londonresan snart också, eftersom snart åker vi ju, ska bli mycket kul! :D:D och jag ser fram emot det så mycket.

nu sitter jag här och ska som sagt sova när som helst. Men ni får ha det så jättebra så ses vi, ta hand om varandra!

PUSSS/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0