rabarberpaj med vaniljsås

vad gott det skulle vara med rabarberpaj och vanlijsås just nu. Pappa bad mig att göra en och jag tvekade inte, trots att det var jag som skulle vara tvungen att göra den. Men tyvärr så hade vi inget mjöl hemma, tråkigt nog. Det får bli en annan dag, i morgon kanske.
Jag har i alla fall kommit hem från jobbet nu, sköönt. Just two days left now, det känns otroligt skönt ska jag be och berätta för er. Skulle vara skönt att ta en liten tupplur nu, men jag har en massa andra saker att uträtta. Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen, efter det ska jag måla om mina naglar som vart helt förstörda igår efter att jag tappade hela nagellacksburken i golvet, sen ska jag laga mat för jag är hungrig, sen efter de då har jag tid men då är det ju nästan dags att sova, ja de är det faktiskt. Tiden går fort...

Jag ska duscha nu, förresten ska jag visa mina snygga jobbarkläder nu på samma gång. Jag gillar dem starkt... NOT!




Inte så pjåkiga va?




Puss Martinii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0