ny plattform

wow, skitvarm idag också, varit och jobbat på strömsholmstävlingarna hela dagen lpng och tror ni jag är helt slut eller? plus att jag har fått solexem också och det är inte det roligaste när det kliar hela tiden, usch usch. Är i alla fall helslut nu, började 7 och slutade klockan 5, nu har jag i alla fall fått i mig lite mat, det blev grillat som pappa hade gjort klart när vi kom hem, söta pappa, så jävla bäst! Nu ska jag fara vidare till jenny, om jag orkar hålla ögonen öppna ikväll det återstår att se, troligen inte, haha. Men ni får ha en underbar kväll så ses vi kanske senare ikväll eller imorgon :D sköt om er allihoppa!

PUSSS/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0