nattblogga...

ja, det är aldrig fel att nattblogga trots att jag gör det så sällan, men vad gör man inte om man har så långtråkigt och inte kan sova sov jag? Nej, men jag ska faktiskt snart gå och sova. Måste komma upp i bra tid imorgon. Fast måste säga att jämt när jag säger att jag måste komma upp i bra tid då blir det alltis att jag vaknar runt 1-2. haha, det är konstigt men sant.
Idag har jag träffat sofia, det var trevligt. gjorde inte såmycket faktiskt, men skönt var väl det eftersom jag var så trött idag. Nu sitter jag i alla fall här, har nyss pratat med Janne och mamma, kul... Nej måste sova nu, börar bli trött på att sitta och titta på denna skärm hela tiden.
Imorgon kommer min älskade Jenny hem till mig, ska bli kul. Hon sover kvar hos mig sen på måndagen så ska vi inhandla lite saker i stan, jag ska bland annat handla lite saker till danmark och så, sen ska jag växla pengar till London på onsdag och danmark om två veckor, och som jag sagt det ska bli såååå skönt att komma bort från Hallsta, wehoo!!

Sov gott allihoppa så ses vi, ha det så bra tills dess! Ta hand om er...

Puss från Martinii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0